Instrukcja obsługi Platformy Investment-Accounting.pl

Dziękujemy za wybranie naszej firmy do współpracy. Dołożymy wszelkich starań aby współpraca z nami przebiegała możliwie jak najlepiej.

Pamiętaj! Wszelki kontakt z Urzędami i tego typu sprawy formalne (w tym wypełnienia i wysyłanie) wszystkich deklaracji podatkowych prowadzimy my.
Jeżeli otrzymasz list z jakimkolwiek powiadomieniem od państwowych organów – koniecznie nas o tym poinformuj.

Dane do logowania zostały przesłane Państwu drogą mailową.

Osoba odpowiedzialna za księgowość: Kamil Al-Janabi
EMAIL: admin@investment-accounting.pl | TEL. 534-995-723

DO WEJŚCIA W PANEL PRZESYŁANIA DOKUMENTÓW (przycisk “Wgraj pliki”) WYMAGANE JEST PONOWNE PODANIE LOGINU I HASŁA. Należy zalogować się tymi samymi danymi, którymi logują się Państwo na główną stronę Platformy. 

Przejście do BIEŻĄCYCH i ARCHIWALNYCH rozliczeń

Aby zobaczyć wyliczone przez nas dane – faktur sprzedażowych, kosztowych, kwoty VAT, zysku/straty oraz różnicy w VAT należy po zalogowaniu na stronie wejść w link przesłany Państwu drogą mailową (link indywidualny). Wyliczone są tam również jasno określone podatki (wraz z nazwami) i podane z numerem konta do ich zapłaty. W panelu mają Państwo również dostęp do archiwalnych rozliczeń finansowych swojej firmy.

Wygenerowanie zestawień i ewidencji

W przypadku chęci otrzymania ewidencji, zestawień lub tego typu rzeczy – prosimy o kontakt mailowy. Po złożeniu dyspozycji przygotujemy Państwa zestawienie możliwie jak najszybciej, oczywiście bez żadnych dodatkowych opłat.

Statystyka finansów

Statystyka finansów obrazuje sytuację firmy na wykresie w sposób łatwy do przeanalizowania i czytelny. Generowana jest po minimum 3 miesiącach współpracy (do wygenerowania wykresu potrzebujemy danych z min. 3 miesięcy).

Przesyłanie dokumentów przez OwnCloud

Po wejściu na serwer OwnCloud służący do kontaktu z nami (przesyłania dokumentów za poszczególne okresy), należy wpisać ponownie LOGIN i HASŁO. Po zalogowaniu należy wybrać odpowiedni folder (miesiąc lub kwartał), a następnie wgrać tam pliki (klikając przycisk strzałki w górę):

Po wybraniu pliku powinien on się automatycznie szybko przesłać i pojawić na naszym serwerze. Nie należy zmieniać prywatności folderów, ani tworzyć nowych. Platforma służy jedynie do przesyłania plików.

Czy pracownicy mogą mieć oddzielne konto do przesyłania dokumentów? 
Tak, oczywiście jest taka możliwość. Na Państwa życzenie nieodpłatnie możemy stworzyć dodatkowe konto kompatybilne z Państwa. Możemy dać specyficzne uprawnienia dla tego użytkownika, np.
– brak dostępu do głównego panelu, gdzie widać archiwalne i bieżące rozliczenia firmy,
– dostęp jedynie do określonego folderu na naszym serwerze OwnCloud,
– dostęp do określonego czasu rozliczeniowego na naszym serwerze OwnCloud (np. rozliczenia od stycznia do lutego 2017r.).

Czy mogę otrzymać dostęp do aplikacji mobilnej do przesyłania dokumentów (w formie zdjęć z telefonu)? 
Tak, oczywiście jest taka możliwość. Aplikacja OwnCloud jest do pobrania na telefony z Androidem oraz iOS (iPhone) – za darmo. Przy logowaniu do naszego serwera OwnCloud otrzymają Państwo o tym stosowną informację.

Czy istnieje opcja otrzymywania mailowo powiadomień o aktualizacji stanu rozliczenia?
W tym celu należy po zalogowaniu się w OwnCloud wejść na stronę: https://investment-accounting.pl/pliki/index.php/settings/personal wpisać swój adres e-mail do powiadomień i określić jakie powiadomienia mają przychodzić i jak często.
Zobacz na obrazku jak to wygląda (kliknij spoiler):

Spoiler

[collapse]

Potrzebuję wzoru umowy/rachunku. Skąd mogę go wziąć? 
Udostępniamy naszym Klientom całą bazę dokumentów (wzorów) do wypełnienia zupełnie bezpłatnie. Wszystkie wzory z których korzystamy są zgodne z aktualnym stanem prawnym (na dzień wysyłki danego wzoru). Prosimy w tej sprawie napisać maila na admin@investment-accounting.pl wraz z opisem do czego potrzebny jest ten dokument – wzór zostanie przesłany w ciągu maksymalnie 2 dni.

Jak szybko następuje przejrzenie i rozliczenie plików?
W przypadku mniejszej ilości dokumentów – rozliczenie następuje po około 24 godzinach. W przypadku gdy wymagane jest wyjaśnienie dotyczące konkretnych plików – kontaktujemy się mailowo lub telefonicznie z Klientem. Jeżeli sprawa jest pilna lub “nie na maila” prosimy o powiadomienie telefonicznie.

Login to WordPress